Lördag

Vaknade av ett sms imorse, kunde inte somna om jag som ville sova liiiite längre! Men de gör inget då blir jag  inte så jätte seg brukar bli de när jag sover länge. Låg och kolla bloggar och tvn tills pappa frågade vad jag ville ha för frukost och vilken tid han skulle skjutsa mig till jobbet. Har verkligen världens bästa föräldrar!

Igår hämtade pappa mig vid 4 från praktiken och vi åkte till ekerö på fotbollscup vi satt i köer i typ 2½ jävla timmar. Vi kom dit halv och matchen började 20 över så vi kom rakt in i matchen. Utan uppvärmning eller organisation i laget så var man inne på planen och alla sprang som yra hönor. Vi förlorade alla matcher *wey* Men vi har haft bättre spel förr ;) Försten va cupen i en ishockeyhall så de va iskallt! Men de var ändå helt ok kul. Kan ju säga att de va en tjej som sov sött när hon kom hem mitt i natten.

Nu ska jag sminka mig lite och sedan köra till jobbet (blir en övningskörning ditt) ni får ha en toppen dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0