Ha en fin kväll!

Mamma tyckte att jag skulle uppdatera lite så får väl göra de. Ne skoja bara gör de inte bara för hennes skull :) Vet ej vad det är med min kropp just nu är död. Hoppas de går över snart. Vill va pigg och allert. Det har varit riktigt pain att stå på praktiken dessa två dagar. Trodde jag skulle somna ståendes i torsdags och idag har de inte funnits något att göra. Har lagt undan ett par till shorts som kom in idag. Man får väl passa på när det finns storlekar i sommar kommer de inte finnas typ ;) Imorgon öppnar jag själv för första gången. Är även själv i butiken till 13.00. Kom gärna och hälsa på! :D Slutar sen 16.00 efter de blir de bio med brudisarna! Perfekt lördag när man är så seg som jag är nu. Någon som har tips på film som går på bio????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0