Puss på er!

Idag är det ju alla hjärtans dag. Någon som missat? Haha skoja. Jag har fått massa gelehjärtan och ätit en mysig middag helt själv. Pappa kommer hem sent ikväll och Nicke ligger med 40graders feber. Så har inte så mycket sällskap haha. Trodde på sällskap men så blev inte fallet utan jag tar och badar helt själv med tända ljus och bara njuter av värmen i badet. Tar verkligen inte illa upp att jag inte har någon "riktig" partner. Mår bra själv med :)

Förra alla hjärtans dag var en bland de värsta dagarna i mitt liv. Tänk, ett år senare att jag har blivit 1000gånger starkare. Men de är väl som dom säger man måste dö några gånger innan man kan leva. Och det har jag verkligen gjort under detta år. Har aldrig blivit så sårad som detta år :) 

Hoppas ni haft en fin dag och får en fin kväll! Va snälla mot alla till och med dom som räknar kalorier ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0