Söndag

Jobbade ett 7 timmars pass igår på gina. Fanns inte så mycket att göra men tiden gick fort :) Efter de gick jag och mamma i stinsen lite. Va hemma en snabbis sen kom kurdie och hämtade mig. Jag Kurdie, Steffi och Frida åkte till kista. Vi åt god mat, shoppa och såg på en gång i phuket. Den va faktiskt bra :) Vi hade de skit mysigt älskar sånna dagar :) Va med vännerna, äta fet mat, popcorn och SHOPPA :D Tror helt ärligt att jag aldrig varit så trött som jag var igår. Som jag skrev på fb "Är så trött så att jag känner mig full" De va verkligen så jag visste inte vad jag gjorde. Va helt borta! Idag fick jag sova ut. Eller vaknade halv sju och kunde inte somna om, låg och halv sov till klockan 10. Ville verkligen sova ut. Men antar att kroppen bara ville ha 7 timmar sömn :) Tror faktiskt jag bara behöver de för att jag ska orka. Ska snart rulla till älskade mormor och äta. Blir kycklingrolader mumma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0