Shorts hjälp!!

Skrev för en månad sen och visade bild för er på mina underbara jeansshorts jag shoppade. Dom är liksom så underbara att jag typ vill använda dem nu med strumpyxor!!! Dom va till och med så underbara så en kompis köpte lika dana. Och ni vet hur mycket jag älskar sånt hihi! Så nu har jag köpt två par andra shorts som jag funderar på. Ska jag behålla dem som min kompis köpte lika dan eller ska jag behålla dessa eller ska jag behålla alla. Hjälp mig! Dom beiga blir lite svåra att lämna tillbaka dom är från mq och jag fick inget kvitto.........

Kommentarer
Postat av: you know;)

Behåll alla och visa att du inte ska lämna tillbaka dom bara för någon annan kopierar dig!;)

2012-02-26 @ 18:06:06
Postat av: Frida

behåll alla! :D

2012-02-27 @ 09:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0