My new love

Välkommen till min ägo! Du och jag kommer tillbringa många fina vårdagar tillsammans eller kanske till och med redan imorgon? Du får nog följa med till tandläkaren. Ska vi kanske ha en ny päls på oss också då? Eller ska du bara hänga i garderoben som 40% av mina andra plagg gör? Jag har en plan för de. Kolla under bilden...


Det gäller bara att få ihop tjejer för de. Jag menar de finns ju klädbytardagar för mammor och barn finns de inte de för oss unga tjtjer som är mest intresserade av kläder?? Eller ska jag va den första som drar igång de i orten. Tror fan de får bli nått sånt snart, hoppas ni är på!? Slår vad om att många bara har kläder som ligger och skräpar som någon annan skulle dö för! Jag menar inte att man bara behöver byta kläder utan menar även att man kan köpa och sälja kläder för billiga pengar. Någon som är liiiiite på? (a)



Kommentarer
Postat av: Frida

jag diggar idén!

2012-02-17 @ 11:50:05
URL: http://beautifulmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0