-.-

Jag läser väääldigt många modebloggar vissa bättre än andra såklart ;) Men någonting jag har märkt extra mycket är just att småbloggare tror att de kan sätta på sig ett trendigt plagg och kombinera de med vad som helst!? De är fan inte snyggt, de ser ut som clowner. Även om ett plagg inte är speciellt fint så kan man fortfarande kombinera de så de blir bra. Ps ska sluta läsa deras bloggar får ingen insperation längre ;)

Sen en till sak jag tänk på på instagram. Jag följer inte alls många människor på instagram. Jag tycker att så många bara lägger ut bilder på sig själva och de liksom intresserar inte mig att se samma face om och om igen. Okej om de är vackra eller speciella bilder men när de baaaara är på ett sminkat face är de bara tråkigt och ocharmigt. Någon som har tips på en skön person som man kan följa på instagram med humor, skön stil osvosv?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0