Glad

Sitter i soffan med mamma och kollar lite tv. Jag ska snart sätta på Pretty little liars. Har kollat på 7 avsnitt bara idag :) har varit skönt att ligga inne hela dagen okej jag låg faktiskt ute ett litet tag när de va sol. Är det inte konstigt hur vädret kan förändras så fort? Två dagars jobb sen semester!

Vet att man inte kan göra Nytt stycke på mobilen så de blir lite rörigt kanske. Känner mig som en ny människa. Känner mig glad och har en bra känsla i kroppen nästan hela tiden även fast de känns som att ingenting är rätt haha. Menmen jag antar att de är positivt :)

Skriver mer någon annan dag. Ni får ha de bra! :*

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2333950/images/2012/pic_5022b8e59606ee08d7000000.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0