Glad påsk!

Har inte bloggat på en vecka men har typ suttit vid datan en gång i veckan. Och idag kom datan fram med tanke på att jag va tvungen att göra ett nytt ituneskonto. Hatar sånt när de inte är lätt att hitta.........men när jag väl hitta gick de ju fint.

Har jobbat hela helgen. Så idag fick jag lov i fyra dagar sen äre jobb igen. Men ska njuta varje jävla minut. Annars då ni har missat några händelserika dagar i mitt liv men de orkar jag inte berätta om. Har shoppat MASSOR. Så ska snåla till nästa lön. Eller inte snåla men iaf inte shoppa.

Även fast jag har jobbat så har jag firat lite påsk, har fått massa fina påskägg med godis och andra saker i. (någon mer än jag som spyr bara de ser lösgodis??) Sen så åt vi påskmiddag med släkten idag. Så kul att träffa alla. Och så äckligt god mat! Matkoma hejhej! Ne nu ska jag ta och göra annat!

Ni får ha en fin kväll! Massa pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0