God dag alla fina!

Va kul och se att så många verkar bli intresserade av bloggen när man inte mår bra. ;)

Har sovit som en prinsessa i natt. Tack och lov! Sov inte många timmar natten innan. Igår låg jag i soffan från morgon till kväll glömde äta och när mamma kommer hem med donken vid åtta tiden smakade maten så jävla bra! På kvällen blev de mys och massa gott och äta som vanligt. Det är fan ett under att jag inte är tjock efter våra (snart) två år tillsammans. Med tanke på vad vi äter och att jag inte rör på mig direkt heller. Från och till bussen är typ de längsta jag går. Okej skolans trappor är också jävligt jobbiga.

Idag sov jag till typ halv ett, det är allt annat än okej!! Men va ganska utmattad från igår så de kanske inte va så konstigt. Ska sätta på mig lite smink och röra mig mot bussen ner till infra för att förlänga mitt pressenkort jag fick när jag fyllde år. Sjukt de håller bara i 4 månader. Efter de blir det att åka till tandläkaren med lillkusinen. Herregud hoppas hon inte har tandläkarskräck skulle må så dåligt över att se henne typ skrika. Hon är ganska cool så de blir nog bra. Senare blir de tjejmiddag hos Sabbe. Kul att träffa de man inte träffat på länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0