:)

Har inaktiverat mitt fbkonto, tagit bort appen. Instagram är borta. Mobilen kommer va avstängd. Ja jag känner inte för något längre vill inte se och höra människor känner jag. Ibland blir saker och ting för mycket och en människa orkar inte allt. Jag har varit stark för länge och trott gott om MÄNNISKOR i min närhet. Gillar inte folk med dubbelmoral som säger en sak och sen en annan sak bakom ryggen. Antingen håller man fast vid en sak eller så yttrar man sig inte alls. Får se om jag bloggar för att få ur mig saker eller om jag låter den va. Blir nog lösenord i framtiden.


Kommentarer
Postat av: fb

Känner du dig rastlös utan dem eller? Kan tänka mig att man gör det första dagarna. Har själv fubderat på att ta bort dem också då det mesta egentligen är skit.

2012-05-16 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0