Tisdag

Sitter och kollat mtv, har gjort de hela dagen typ. Herregud va mycket repriser de är. De jag låg och kolla på igår visar de idag haha..aja. Somnade till idag i soffan och de var så sjukt för jag drömmde att jag inte fick upp ögonen. Sen när jag vakna hade jag jättesvårt för att titta. Annars idag har jag varit i skolan på en lektion sen körskolan och gjorde lite teoritester. Gick sämst idag :(

Idag ska jag träna....Sofie Jansson sätter på sig fotbollsdojjorna och ska ut på planen. Har ju inte tränat sen cupen i slutet av januari så vi får se hur detta ska gå. Ska iaf köra i mitt eget tempo. Mamma är rädd att jag får hjärtinfarkt annars. Så detta ska bli intressant.. Men någoting positivt är att jag får testa mina nya mediciner och se om de hjälper liiiite iaf nu har jag ju noll kondition men endå :) Nu ska jag göra spagetti och köttfärsås så jag kan äta innan träningen. Hatar att få håll :) Ps är typ nervös inför träningen.....men äntligen får jag träffa alla underbara människor! PUSS ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0