Tisdag

Hahaha orkar inte instagram, blir så irriterad på några som jag följer. Bara så ni vet har ni inte mig kvar snart som följare haha. Orkar inte. Är på cp humör. Men måste börja följa fler människor med lite variation i bilderna de som kommer upp är frukostmackor, fruktsallader, dikter och ett face med en pussmun. Ja ni fattar. Så ointressarade saker. Visst någon gång ibland men när de är de ända man ser så börjar man tröttna :D Personligen är min instagram roligast ;);)

Idag har jag sovit sovit och sovit. Så jävla skönt! HAr lagat mat till mig och mamma precis. Vi ska snart i väg på ett ärende sen så skjutsar mamma mig till pappa där blir de bastu och mys. Mysig kväll med andra ord. Imorgon får jag troligtvis träffa tjejerna ska bli mys! Det uppskattas! Måste bli bättre på att höra av mig. Vill verkligen be om ursäkt till mina nära och kära att jag är så dålig på att höra av mig :(:( Skäms verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0