Torsdag

Hade tagit mig hundra år att ta länkar från youtube och spotify och gjort ett musikinlägg, men så hade jag varit inne förlänge så allt fösvann när jag skulle publicera. Ja jag brukar ju ha tur med de mesta ;)

Så jag lägger upp den bästa listan i världen enligt mig. Eller de absolut bästa låtarna som har skapats detta år.. Låtar som ALDRIG kommer bli dåliga!

Kollade precis på ungdomsprogramet från napa och en sak ska ni ha klart för er så dräggigt som de visas på tvn var de INTE! Hahah men fan va härligt de ser ut skulle inte banga en sekund på att åka dit nuuuuuuu!

Imorgon är det praktik igen, älskar praktiken! :D

Nu väntar jag på sällskap och fortsättningen av de patetiska programet på 5an! HA en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0