Nu: sex and the city!

Jag vet att ni är trött på chickenkebab bilden haha och jag har börjat på flera inlägg under helgen och dagen men aldrig slutfört dem av olika anledningar. Helgen har varit toppen bra. Fått med allt dedära som en helg ska bestå av. Dans, chill, mys osvosvosv. För att samanfatta allt fort så i fredags var vi på lobby och dansade rövarna av oss. Fick en glasbit på foten och blödde galet mycket, issa fick sina byxor ner skvetta med en drink och steffi fick hål i byxan vet ni varför? Jo för att en idiot släppte sitt glas mitt framför oss när vi dansa. Äckelunge!

I lördags vare bara chill, hjälpte pappa ute på tomten i typ 5 timmar- duktig ja! Sen chilla jag med Kurdie och Hanna på kvällen. Söndag bestod av shopping och lunch med tjejerna i sollentuna!

Idag har dagen gått sjukt fort. Föreläsning på morgonen om UF, jobba på med UF. Är så jävla rörigt med allt i skolan just nu (inte uf) och vissa lärare är dumma i huvudet.

Imorgon är jag ledig då ska jag göra nytta! HA en bra kväll!

Bild lånad från finest.se på mig och kurdie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0