Skola,skola, skola

Har precis ätit med mig själv (fun) Jag var den som lagade maten idag, måste bli bättre på de och lära mig mer rätter att laga, idag gjorde jag nämligen ungspannkaka har inte ätit de på hundra år så det var väll gott eller nja den va vit som en jävla snöboll. Vafan den va inne i ungnen längre än den skulle och fick ingen färg? Aja!

Annars då, skolfotto med 5 andra tappra själar. Efter de blev det beställning av studentmössor. Fyfan va dom säljer på folk saker alltså..herregud folk hade summer för 3000kr....Själv så ryker 891kr för en jävla mössa från mitt kort eller ska inte betala den själv men endå de är sjuka pengar!

Fick även veta att jag ska gå på två engelska lektioner i veckan varav en dag är på prakiken så kommer va riktigt tunga fredagar tyvär.. Men hoppas på att kunna få G nu denna termin så man slipper de nästa termin..

Annars rullar livet på bra.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0