Skönt med fredag!

Sitter hemma hos far min shit va längesen det var jag var här eller iaf två veckor haha. Men så sjukt mycket har hänt med utbyggnaden. Kommer bli jätte bra eller de är jätte bra trodde inte det i början men jora!

Idag på praktiken har allt flytit på har äntligen fått lära mig kassan idag så det var kul. Även fast jag inte har lärt mig allt runt om kring den så lär jag mig med tiden och det är ju skönt att man lär sig vart efter istället för att någon står och berättar allting i sträck. Man dödar bara hjärnan som när man sitter på lektion och en lärare enbart står och pratar man har sån lust att säga käften kärring ingen tar in de du säger nu. Nej men för att prata om dagen så har den varit bra och stressig (första gången haha) Efter praktiken köpte jag med mig några blusar och en tröja. HAr verkligen inga finare toppar som mn kan ha när man går ut så de fick jag med mig! Visar er i ett annat inlägg (om jag inte är för lat)

Ikväll blir det nog bara att ta de lugnt, imorgon är den första lördagen sen i april jag verkligen inte ska göra någoting, jag är helt ledig. (bara för de måste jag kolla sportnik....) Jora, självklart är jag uttagen till matchen åhhhhhhh eller okej de ska bli kul att möta serieledarna. Stackars er andra i mitt lag som får ha mig med er! Kände mig förövrigt vilsen som en höna förra matchen. Men någonting måste jag ha eftersom att jag blir uttagen och har bara tränat 3 träningar ;) Haha driver med er nu, nu ska jag hjälpa pappa med maten och sedan be nicke ladda ner en film så jag kan kolla på ikväll. Brukar vara så dålig på att hålla tider om det kommer något bra på tv och de värsta jag vet är att hoppa in i en film!!

Ha en fin kväll! Nu blev det ett långt inlägg om precis ingenting haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0