Make me happy

Sitter just nu i soffan helt nyduschad och kollar på nyheterna. Är verkligen helt världelös när det gäller världen, pinsamt jag vet! Måste bli en vana att typ ha aftonbladet som startsida eller kolla på nyheterna en gång om dagen. Inte för att aftonbladet kanske är den bästa nyhetskanalen som idag tex mamma visade mig en artikel om en man som får operera bort en ål som har simmat in i hans penis man ba OKEJ?!

Annars då? Jo livet rullar på både positivt och negativt men sånt är livet. Imorgon är det praktik och jag älskar min praktikplats, ja ni har fått höra de några gånger och kommer nog få höra de fler gånger. Är bara inte van vid den lilla "kundfokusen" som det är på gina om man jämför med nordic pool där det är lite bättre om vi säger så ;) Kommer förövrigt inte jobba så mycket mer på nordic så blir nog att skriva mitt första CV i helgen när jag ska till far min. Behöver verkligen pengarna i denna åldern. Att gå ut varje helg blir dyrt i längden. Inte för att jag dricker så mycket när jag är ute och är inte heller ett drinkluder som tror att man kan få allt gratis haha så pinsamt med brudar som verkligen tror att de ska bli bjudna. Självklart har jag blivit bjuden på drinkar men har ALLTID erbjudit mig att betala. (det räknas inte när man gick i högstadiet då förstod jag nog inte de pinsamma ;) )
Men pengar behövs, jag är shopping tokig, partyglad och gillar att spendera pengar så ja ett jobb behövs!

Nu ska jag sussa, behöver lite sömn känner jag har varit en tung dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0