Söndag

Igår började kvällen hemma hos frida med käk och annat skoj. Det var vi tjejer och en kille som vi träffade i napa och hans kompis. Runt halv 10 tiden åkte vi in mot huvudstaden, våra planer sprack men vad gjorde de, vi åkte till entourage och dansade och hade de galet trevligt. Kvart över 1 bestämde jag mig för att åka hem när de andra skulle vidare med tanke på att jag hade match idag. Jag sprang från kungsträdgården till t-centralen själv på 6 min och tur som jag har så var tåget försenat 10 min men då hade jag istället otur med bussen så fick stå ute och frya röven av mig i en halv timme.....Ingen kan beskriva hur skönt det var att lägga sig i sängen, somnade verkligen direkt. Men vaknade några gånger och drömde sjuka drömmar som jag trodde var på riktigt..

Hahahhahahah man skulle kunna tro att jag hade den dära appen som man får extremt roliga ansikten av kolla bara på alla hahahahahahahahahah dör


I dag hade jag min första match för säsongen, gick sådär för mig men laget gick de bra för även fast vi förlorade. Idag är typ första dagen på jag vet inte hur länge jag varit helt själv och bara kollat på tv en hel dag?! Haha händer verkligen aldrig men var så otroligt skönt!

Nu hoppas jag på att en bra söndagsfilm börjar vid nio :D Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0