Lördag!

Krigade för att hålla ögonen öppna igår för att skriva ett inlägg om gårdagen men icke sa nicke så har de inte publicerats. Men vad gör de...

Igår var vi hemma hos frida, alla fina tjejer och pratade osv. Älsakr sånna kvällar! Fast älskar party kvällar lite mer, så kvällen kan bli ruggigt galet när vi ska ut idag, tredje helgen ;) Men fan va glad jag är att jag är 18 och kan gå ut och festa. Innan jag blev 18år så var de ända jag hörde var att krogen var översakttat osv. Och det är de verkligen inte enligt mig. (såklart har vi olika åsikter) Musiken, männsikor, dansa osvosvosv. Haha alltså det är nästan alltid bra musik på krogen på en hemma fest går någon random och byter till något i stil med jag vill vara din margareta eller någon annan världelös låt (jag är en männsika som inte kan tagga till på samma sätt om det är sämst musik och JA jag vet att det är väldigt negativt). Människorna, i princip dansar alla, alla är på krogen för att ha kul medans på en hemmafest kan hälften vara otaggade (som jag blir när jag hör på dålig musik) resten är övertaggade och på skit bra humör.

Det behöver absolut inte vara så har varit på skit roliga hemmafester med men JAG som person föredrar krogen bättre! Hem till Frida om några timmar för käk och uppvärming, sen bär det in till huvudstaden! Underbart, ha en fin lördag! Imorgon har jag match, hur ska detta gå?! Men det ska bli SKIT kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0