Första praktikdagen!

Igår tog jag tummen ur röven och gjorde saker som jag egetnligen borde gjort tidigare. Så en av sakerna är att min första körlektioer är n på tisdag! Ska bli kul eller nervöst kanske hah. Menmen igår va jag inne i stan med julia, vi fika, shoppa (shoppa världens finaste lejopardsjal!!) och stod i kö haha!

Idag var första praktik dagen, började klockan 9. Fick en genomgång om regler och säkerheten. Så det var bra och lärorikt. Fick plocka plagg från lagret, larma, ta emot leveranser osvosvosv. Hade aldrig en lugn stund precis som jag vill ha de! Hade det verkligen skit kul och de andra tjejerna som jobbar där är väldigt trevliga! Vid 20 över 5 fick jag sluta så shoppade jag lite saker inne på gina. En jätte mysig kofta och smycken :D

Aldrig förstått innan hur mycket folk krigar för att sno plagg, folk sprättar upp plaggen i sömmen och tar bort larmet, herregud alltså. Jag är förövrigt väldigt glad att jag är en sån tjej som alltid hänger upp plaggen och hänger tillbaks de, folk har verkligen inte respekt, kastar saker på golvet osv. Visst det är kul för mig för jag får saker att göra men ändå.. så respektlöst mitt framför ögonen på personalen!!

Imorgon väntar en till dag! Det ska bli kul. Ikväll blir de mys framför fast five! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0