Once it's a mistake, twice it's a choice

Har hänt otroligt mycket skoja i mitt liv de dagar ni har missat!

I fredags dansade vi så fötterna värkte (igen), vi var på lobby. Det blev inte sent för mig och issa trodde vi men vi kom ändå hem runt 4a tiden.. Efter ca 4 timmars sömn var det lördag och fotbollscup för välgörenhet. Spelade för happy homes tillsammans med pappa och hans arbetskamrater, deras barn och louise! HAde jätte kul. Vi kom 4 av 16 lag tror jag så det var bra pikat med en träning på 3 månader innan! Efter cupen blev de mys kväll hemma hos steffi som uppskattades så mycket, eftersom att jag inte hade sovit så mycket natten innan + att ha spelat 6 matcher...I söndags åkte jag till andra sidan stan för loppis med tjejerna. Hade en jätte trevlig dag och fyndade en fin topp för en 10a! Gaaalet!

Igår var det skola, tror inte att det kommer att kännas som att jag går i skolan detta år. HAr iaf inte gjort de än efter två veckor. Jag längtar ihjäl mig efter praktiken. Jag älskar uf (som i princip är den ända lektionen vi har) + individuellavalen. Jaja jag kan verkligen inte klaga på skolan! Hoppas att året alltid kommer att vara såhär skönt!

Idag har jag haft min första körlektion som jag inte var så himmla nöjd med. Att sitta i 10 min och prata om släktforskning och annat när min tidtickar så kändes de väldigt onödigt. Tjänar man 480kr för 45min då tycker jag att man kan ta sin tid och köra de 40 minutrarna med sin elev så att jag lär mig något nytt också. Visst fick veta att jag måste tänka mer på att kolla i backspegeln wiie och inte kolla på växlarna när jag växlar men när man inte är van med en viss växellåda så går det inte att undvika eftersom att jag alltid fick in 3an när jag skulle till 1an osv jaja. Är inte nöjd med min första körlektion, hoppas på en bättre tills nästa gång... Efter körlektionen bar det in till stan för att vara shopping råd åt någon annan (brukar inte vara så vanligt) ;)

Nu sitter ska jag packa upp mina påsar med nya kläder och smycken i som har legat en vecka har i princip glömt bort vad som finns......

HA en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0