Prioritet

Inlägget om att "ta" någon annans ex. Varför jag skrev inlägget var inte för att jag har varit med om de eller någoting sånt utan i våras läste jag i någon skaller blaska en notis om att Prinsessan Madeleines ex Jonas blev tillsammans med Madeleines bästa vännina. Och det är så grisigt! Men det roliga är även att vänninans ex är Jonas barndomsvän haha vilken röra. Men nu förtiden i verenda skvallerblaska står det något nytt om paret osvosv. Det är så sjukt att när man sett en sak så ser man de helt plötsligt överallt. Är inte de sjukt. Man lägger märke till en person eller någon sak, efter de ser man de överallt. Eftersom detta pågått i ett halvår är jag bara intresserad av ämnet och kul och se vad andra tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0