True Talent

Såg på Elsas värld på tv3 play och fan besviken jag blev. Har bara läst typ 30 sidor i boken men är redan jätte besviken på serien. Jag tycker de va ganska barnsligt. Det var verkligen jätte töntigt. Visst vi får veta att Elsa är korkad i boken men sådär som på filmen var det bara för mycket! Men jag kommer nog fortfarande att se på de och hoppas på att de blir bättre.

Helgen har varit bra. Låg i sängen hela långa dagen i går och degade tills klockan blev 5 så gjorde jag mig iordning. Vid sex tiden var vi på middag hos några kompisar till familjen och åt gott. Åkte direkt därifrån till steffi och började kvällen där sen bar de av till stan och röjde haha. Vi testade ett nytt ställe Aveny och det var skit fräsht och fint och bra planerat men fan va lökigt det var på nerevåningen. Alltså de va som att va tillbaka i Napa, man lökade som fan. Det blev som en bastu. Det var lite små tråkigt men kul hade vi iaf.

Idag har jag kollat på massa tv och typ inte rört mig ur sängen. Ska ta en dusch nu sen kolla lite mer tv haha. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0