Både 4 och 5 November

Sitter och kollar på idol, älskar fredagar. Idol, basta bada , och bara myyysa. Inte för att de inte har varit så hela veckan men endå ;) Har verkligen behövt detta lov. Har nog aldrig uppskattat ett lov såhär mycket eller okej jo de har jag verkligen för jag har typ som lov varje dag förutom dom dagarna jag har engelska. Dom dagarna jag har engelska har jag alltid en stor jävla sten i magen. JAg vet inte varför men det bara är så. Jag är så rädd att jag inte kommer klara engelskan innan jag slutar trean..

Nej men idag har jag varit på ansiktsbehandlig. Man känner sig alltid lika len och fräsh när man kommer där ifrån men man känner sig som i tonåren när man va röd prickig i hela ansiktet. Efter ansiktsbehandligen gick jag och Nicke och käkade thaibuffé mums va längesen. När vi hade ätit klart kom pappa och jag övningskörde till sollentuna där vi skule fixa min fond men banken va stängd så då bar de av till väsby igen där jag blev släppt vid lilli. Vi tog bussen till sollentuna igen för shopping. Fick bara med mig ett läppbalsam men vad gjorde de. De satt fint i plånboken dock inte i garderoben...

-
Glömde publicera för typ 3 timmar sen haha men nu sitter jag och lyssnar på spotify. Förstår verkligen inte männsikor som inte har spotify? Jag har varit utan de i snart två veckor och är helt off. Så fick låna steffis inloggning nu och fy va underbart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0