Torsdag!

Hade en jätte mysig dag igår med mamma och Nicke. Vi åkte till kista och såg Jägarna 2 istället för In time. Vi orkade inte vänta på filmen så vi tog en bio som gick direkt istället. Vi var väl i princip själva på bion haha det var några få andra där i samma salong. Nicke höll knappt på att komma in för att han inte hade legg med sig och de var 15 års gräns. Han som släppte in oss sa att han hade fått böter igår för att han hade släppt in underåriga då måste jag bara fråga en sak och är de då att polisen kollar om de sitter en 14 årig kille eller inte? Tycker personligen att det finns värre lagar som inte följs som polisen kan ängna sig åt en 15års gränsen på bio fyfan. Tänk er själva hur många brottslingar går inte på frifot? Iof så gör ju gubben de som släppte in min 14åriga bror på bion haha orkar inte. Efter bion åt vi god mat (åt sushi, vad har hänt?) haha nej men har väl alltid gillat laxen men igår fick jag ett sjukt sug efter sushi haha. Vi kollade lite i affärer och fick med mig hem ett fint linne Som va lite för litet visade de sig när jag kom hem. Fick även en väska av mamma. Är helt kär i väskan! Har kollat på den i sommras och nu var den nedsatt så kunde inte hålla mig.

Eftersom att linnet var för litet så åkte jag och issa tillbaks till kista idag för att byta storlek och då fanns självklart inte linnet kvar haha... jaja för se ut som att mina mini tuttar ska hoppa ur linnet ;) Eller kolla i något annat centrum imorgon. Köpte även en utgångsväska perfekt när man bara klär sig i svart med en lite mer utstickande väska och ett plus är ju att reptilmönster är en av höstens trender ;) Efter kista hade jag en körlektion. Och nästa gång ska jag lära mig att backa runt hörn yeha ;)

Har nog aldrig kännt mig så sliten som jag gjorde imorse. Fett hår, två stora jävla finnar, svullen i hela ansiktet och ögonbryn som är värre än allibaba. Men dom försvinner imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0