Helgen i mitt hjärta!

Har aldrig uppskattat en helg som denna faktiskt. Har bara tagit det lugnt förutom att jag hade en sjukt jobbig träning igår. Men de kan ju jag behöva eller vad sägs ;) Förra veckan va sjuk har nog aldrig känt mig så stressad under hela mitt 18åriga liv. Jag mådde verkligen inte bra. Jag ville bara hemhemhem sovasovasova. För att sammanfatta veckan va jag på 4 läkarbesök, affärsplan som skulle in. Nu är vi med och tävlar och vi fick höra från vår rådgivare att han aldrig sett någon så bra under sina år som rådgivare till uf-företag så det va grymt kul att höra. Inte för att jag va den som va jätte delaktiv när den gjordes men gjorde de min uppgift var iaf ;) Så jag har drömt om likviditetsbudgetar osv ;) Annars så har jag haft nationella i engelska gick väl sådär, alltid svårt att säga. Sen har jag testat att stänga på gina också.

Jahap nu ska jag läsa lite körkortsteori så jag inte sitter som ett frågetecken imorgon på lektionen.
Ha en fin dag!

Små va? iaf lilli hahah våren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0