Onsdag

God morgon bloggen, låg i sängen väldigt länge i morse och läste bloggar. När jag klev upp hade mamma gjort äggröra och bacon. Perfekt start på dagen. Mamma ska gå och hämta sin bil som har varit inne på verkstaden sen kommer hon och hämtar mig då ska vi åka och sola herregud de va inte igår. Känner mig verkligen grå och äcklig nu i mörkret så det ska bli skönt att sola. Vid 4 ska vi åka på bio och se In Time. Har bara hört bra om den men när jag såg trailen blev jag lite besviken. Såg ut att inte va den bästa men man ska inte ha fördommar eller hur ;) Efter de äter vi i kista och kollar lite i butiker. Senare mot kvällen kanske det blir utgång. Det visar sig. Att leva på studiebidraget och att inprincip enbart va på krogen om helgerna är inte de bästa för plånboken men vi får se hur det blir senare.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0