Musiktävlingar och magont

Nu börjar True Talent och Idol lida mot sitt slut och Jag kollar på båda två men någonting som jag tycker är konstigt det är att båda Paulina från True Talent och Moa från idol egetnligen inte behöver va med längre. Moa har fått sin låt signad och Paulina ska sepla sina egna låtar som förband tillsammans med hennes coach på turné. JAg tycker bara det är fel om de fortfarnade kan vinna när de iprincip redan är vinnare? Varför inte ge de andra chansen då och gå ur idol och True Talent? Tycker bara det är jätte fel. Jag älskar Moas låt så det är inte de utan jag tycker bara att de har en fördel i programen..

Jag har förövrigt jätte ont i min mage kan knappt gå normalt och eller ligga. Har riktigt ont det är typ samma smärta som när jag svimmade i duschen så jag ligger mest i sängen. Vet inte om det är mensverk eller om det är för att jag har börjat älska mjölk? Får se helt enkelt. Hoppas det är bättre tills imorgon, vill verkligen gå dit imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0