Helgen!

Var några dagar sen jag blogga sist och massa kul har hänt!

I lördags jobbade jag (eller har jag skrivit om de?) hah äh kan skriva om de igen isånafall. Först 2 timmar i cafeterian på bippen där det fanns noll att göra. Sen så åka jag direkt till nordic och jobbade i 3 timmar. Det var inte jätte mycket folk som kom men många hade startat sina poolen och så satt en hel del kom och de kommer nog komma mer nästa lördag då de flesta har satt på sina pooler förutom vi som inte har någon duk eller vatten i våran haha. Menmen de var iaf kul och jag lärde mig kassan och svara i telefonen. DEt kommer vara mina uppgifter och sen på sommarlovet så kommer jag att ha lite mer uppgifter som beställningar och inköp osv kommer nog finnas mer att göra då men de kommer bli skit kul. Och alla som jobbar där är underbara så det är ett plus de med!

Påkvällen så kom några tjejer hem till mig vi åt ost och kex och snacka om allt mellan himmel och jord. Hade de mysigt. HAr sagt de förut och säger de igen perfekt kväll istället för att bara sitta hemma på varsit håll.


Isöndags var jag i stan med steffi vi åt på en god italiensk restaurang förutom att min pasta va lite torr annrs var de sjukt gott! Efter de så gick vi i affärer och hade de mys. Fick med mig hem ett par svara jeans som jag har letat efter ett bra tag och till ett bra pris med så det var perfekta.

Älskar detaljerna!

Köpte även en bikini. Det är riktigt snyggt med vitt! Men vet inte om jag har en så stor rumpa som 34an har att erbjuda..ser sjukt stora ut...Får åka och prova dom ..

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, hade velat vart med i fredags. Ni såg ju fett mys ut!

2011-05-09 @ 17:00:19
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/
Postat av: Frida

lördags*

2011-05-09 @ 17:00:38
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/
Postat av: SOFIE

De kommer flera kvällar hjärtat :) <3

2011-05-09 @ 17:17:17
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0