Frisören

Idag var jag uppe med tuppen, hade frisör tid klockan 8.. Gjorde slingor och klippte av de slitna. Det var riktigt längesen mitt hår har varit sådär slitet som de var. Så det var verkligen skönt att jag klippte de innan sommaren. Gjorde även lite fler slingor än vanligt. Och fyfan vad ont de gjorde när jag skulle ta av mig slingmössan även fast vi hade balsam i håret! Jaja resultat blev bra och jag är nöjd. Varför har jag aldrig min virvel på ena sidan när jag går från frisören? Hår hurre ni hår... va lätt de skulle va om alla bara rakade av sig allt sitt hår.

herregud vilken puckel jag har på näsan...

Om en timme ska jag åka och möta mamma på henns jobb så ska vi åka till kista och shoppa och äta. Ha en fin kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0