Plugg plugg och ännu mer plugg

Snart är skolavslutningen här så sjukt! Och om en månad ska våran resa betalas så underbart!! Att det är så nära. Har pluggat hela dagen efter skolan även suttit och läst bloggar och gjort annat. Har faktiskt blivit duktig på att ta tag i saker även fast jag sitter vid fb eller liknande.

Imorgon har vi en stor inlämning av en nätbutik som vi har hållt på med hela året. Den absoluta roligaste uppgiften vi fått enligt mig. Sjukt egentligen hur fint det kan bli när man gör den på power point. Och jag märker verkligen att jag har valt rätt linje. Alla tror att man bara kan stå i en butik hela livet om man går handel men så är det verkligen inte. På fredag har vi slut prov i naturkunskap också och APU redovisningen på torsdag.

Nu ska jag göra mig iorningen inför träningen. Ska faktiskt cykla dit med Louise och Tova. Vad har hänt med slöa Sofie haaha?!

Ha en fin kväll! :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0