Lite allmän information

Har precis kommit hem från mormor och morfar har ätit där idag igen och idag blev det en av mina favorit mat rätter, mossaka eller hur det stavas :D Så jäkla gott!

Hm för att sammanfatta min helg lite kort så kan jag säga att jag jobbade i fredags, efter de åkte jag till frida där det bjöds på jätte god mat! Frida är så kreativ!! Det var iaf jätte gott och jag hade de jätte trevligt! KVällens låt var helt klart .. EN av sommarens sommarplågor!

In Styles feat. Kerima – Den bästa dagen - radio edit





I lördags jobbade jag och på kvällen chillade jag med brudarna och var ute på äventyr! Och sen fyllde världens bästa morfar år. Grattis bästa du! Haha jag fick ett kortfodral av honom i plåt och självklart i guld! Så snyggt. Perfekt nu på sommaren när man inte behöver alla tusen kort!

Tror inte jag ahr så mycket mer att berätta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0