Snack

Sitter just nu och läser de jag ska säga på nationella, ingenting vill in. Brukar annars gå skit bra när jag har läst allt jag ska säga några gånger och har stöd ord men nu när jag redovisar för sabbe i webb så blir allt bara kaos jag tappar ord glömmer bort de jag precis har läst och ja allt blir blää. Orkar inte...Men ska läsa några gånger till ikväll och sen somna tidigt för att sedan läsa de på bussen med musik i lurarna.

Annars har jag en fråga till er. Spotifys nya regler är det att man får lyssna 10timmar i månaden, veckan eller per dag? För min laddade om idag och jag fick på nytt 10 timmar? Men om man läser olika forum så säger männsikorna att det är att man får lyssna 10 timmar i månaden? Fattar nada.

Ska kolla bb nu ha en fin kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0