TIPS!

Kom precis hem ifrån Daniel, vi åt god smörgåstårta och marängtårtor och annat gott. Halva min släkt var där och jag har börjat uppskatta mer att vara med släkten faktiskt. Kan vara för att jag har en underbar släkt. Men iaf så satt vi och pratade om datorer. Och IDAG fick jag reda på att man ska ta ur sitt batteri från datan om man alltid har sladden i. Alltså har jag suttit med min sladd i i snart 3 år därför har mitt batteri blivit så dåligt. Kan max ha min dator i liv i 10 min utan sladd. Så jag har pajjat mitt batteri totalt. Synd att man inte blir informerad om sånt tidigare. Då kanske jag skulle kunna ha min dator i liv i 2 timmar utan att behöva sladd.. Vill iaf bara informera er som har relativt nya bärbara datorer att ta ut batteriet om du har datan på ett fast ställe.

De flesta av er kanske tänker att jag är dum i huvudet som inte vetat det innan hah. Men jag brukar vara snäll och vill bara hjälpa er som är lika okunniga som mig!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0