Tisdag den 17MAJ

Igår satt jag och gjorde några uppgifter i olika ämnen när jag kom hem från skolan men de viktigaste var min uppsatts om vattenkraft som jag nästan var färdig med. Jag åker på fotboll och när jag kommer hem är min dator avstängd...då har niklas tagit ut min sladd för att han skulle visa mamma någoting och allt hade inte sparats på min uppsatts. Blev galen och orkade inte göra någoting alls när jag kom hem.. Hade iaf roligt på träningen, hade Linda Fagerström som tränare och då vågar man inte lalla som min tränare sa och kollade på mig :$ Lika skönt som vanligt när träningen är slut.

Måste bara tillägga att bigbrother har blivit otroligt tråkigt nu. Men älsklings Simon eller Christian ska vinna!

Nu ska jag lyssna på redovisning, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0