Valborg!

God dag alla fina! För de första är valborg så fruktansvärt överskattat, alla ska supa den värsta fyllan på året, många gör sin debut med alkoholen och de går oftast som skit. Men bara för att det är överskattat så behöver man inte sitta hemma och sura utan vi hade en skit kul kväll! :D

Hade en helt underbar kväll med mina underbara tjejer! Började med att vi fixade maten tillsammans och hade de trevligt. Åt grillat kött med pommes de var gott! Efter de körde vi lite lekar och hade de trevligt. Men de bästa vi dansade tillsammans och alla var glada. Efter de drog vi till runby där jag inte alls kände mig välkommen efter att ha pratat med husägaren + att jag hade sten ont i huvudet, så jag och issa SPRANG till bussen och han precis med den! Sjukt hahah! Har nog aldrig varit så skönt att hamna i sängen som igår tror jag. Somnade verkligen direkt! Blir väckt klockan 4 av att lilli ringer och säger att hon och madde är utelåsta. Hahahahahaahahahah dör så jävla sjuka! Nog om de, de hittade sina nycklar imorse osv haah.

Nu väntar massa plugg, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0