SUMMERBURST

Måste berätta för er som inte vet att jag Lilli och Steffi har bokat summerburst och nu undrar väl halva världen vad de är och de är en endags festival på station med bla David Guetta, Avicii, Eric Prydz mm. Alltså en hel dag på station med några utav världen bästa djs och artister muuuuuuuuums! Det är mindre än en vecka kvar och jag längtar ihjäl mig!! Något som är tråkigt är att man inte får ta bilder men antar att de kommer vara galet mycket fotografer där iaf! Kommer som sagt bli super nice!

Här är en spotifylista med 10 låtar som dom tror kommer komma på summerburst. Tänk och dansa till dessa låtar, galet!

Summerburst

Kommentarer
Postat av: Julia

väsbystation då eller? ;)

2011-05-30 @ 11:48:22
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Haha läskigt, läste precis att jag stavat fel och samtidigt såg jag att jag hade fått en kommentar ;)

2011-05-30 @ 16:20:34
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0