Praktik på Gina Tricot

Kom precis hem från mammas jobb har suttit där i ca en timme. Väntade på henne för att få skjuts hem :)
Var ju på "intervjun" och de gick på exakt 9min. Så nu har man en praktikplats inför trean! Känns super bra. Kan ju berätta lite om hur de gick till. Hon började med att säga "de senaste praktikanterna vi haft har inte riktigt varit några höjdare" Då tänkte jag "okej hon gillar inte mitt första intryck jag fattar.." men sen rullade hon på med att hon inte ska dra alla över en gräns. Och jag fick beskriva att jag ville ha saker att göra osv. Hon sa det att det finns alltid saker och göra även fast veckorna är ganska sega men att man kunde göra så att jag jobabr 3 timmar på helgen och får vara ledig på typ torsdagen. Perfekt tänkte jag. Men iaf hon verkar trevlig och jag fick platsen det är huvudsaken!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0