Långt..

Idag fick vi börja lite senare än vanligt och sluta tidigare än vanligt! Vi lyssnade bara på 3ornas projektarbeten och fan vad jag längtar tills de drar igång i trean. Men det gäller bara att man kommer på en unik idé och att man är med människor som vill kämpa lika hårt som man själv. ALLA de olika grupperna sa det att man inte skulle vara med sina bästa vänner och jag har 3 av mina bästa vänner i klassen haha så vi får se hur det blir..

Efter redovisningarna gick vi till centrum och kollade runt lite. Köpte en svart bikini överdel. Behövde en neutral överdel och när de bara kostar 49kr/delen så kan man ju passa på även fast det inte är min favorit form på överdel men sånt man får ta.

Håller på att gör lite uppgifter, har nämligen information och layout prov nästa vecka och känns skönt att vara i tid med plugget eftersom att de stora uppgifterna ska in snart. Nätbutiken osvosvosvosv..... Efter de ska jag laga mat, spagetti och köttfärsås. Förra gången jag gjorde de fick jag höra att det var den godaste köttfärssåsen mamma och nicke hade ätit *stolt* haha. Har sen träning i kväll egentligen orkar jag inte men alla har sån jävla hysteri med träning för tillfället att jag kan palla mig ner till bippen 2 gånger i veckan nu. Haha. Nu blev de långt om ingenting i princip haha pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0