Igår och idag

Hej bloggen sitter just nu på min sista lektion och gör de uppgifter jag har kvar. Har bara en uppgift sen är jag ledig på dessa lektioner så ska försäka göra färdigt de nu :D Fick reda på mitt prov och är lite missnöjd över mitt sista prov. Fick VG på ena delen och G på andra.. Ville minst ha VG på våda delarna eftersom att jag kunde skiten förutom en sak visste jag faktiskt inte som ajg lärde mig efter :)

Igår efter skolan satt jag och plugga lite sen åkte jag med mamma och Nicke till stinsen och shoppade lite och åt. Det var mysigt men de är inte kul att gå i affärer med min bror som bara klagar ha.ha. Efter de åkte vi hem till pappa jag och Nicke och hjälpte till hemma med veden. Vi bar den från parkeringen till vedförådet. Det var jobbigt men som sagt pengar är alltid välkommet!

Efter skolan ska jag snabbt till centrum och köpa ett kort till ett födelsedagsbarn sen hem och plugga lite och sedan vidare på smörgåstårta mums! Grattis Daniel föresten på 18års dagen!

Ha en fin dag ellesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0