Hamam

Någonting som är väldigt populärt i Turkiet är hamam (stavning?) det är perfekt den första dagen på sin semester. De skrubbar en från topp till tå. Alltså "peelar" dig, de tar bort alla döda hudceller eller vad det är. Man får iaf en jämnare bränna när man solar sen. Och jag kom på att vi faktiskt har ett hamambad i väsby nere vid infra city. Jag funderar serisöt på att göra de nu innan man börjar sola. Hur bra är inte de? Gjorde de i turkiet för två år sen och jag var jätte nöjd. (bara för de vara jag tvungen att söka på "hamam infra city" på google) Nu har de ett erbjudande för 450kr och vi med csn får 10% rabatt. Någon som är sugen? :D

gick förbi spegeln nyss och såg att min bränna inte riktigt är vacker... hur fan lyckas man men denna bränna? har inte haft linne på mig en enda dag i solen? Och varför lyckas jag alltid få ett streck typ vid bh bandet?!?! så fult!!!!!!! Och nej jag försöker inte täcka bikinin med min hand utan jag har en för liten bikini på mig och ville inte riktigt visa halva mina bröst för er eller försöka få uppmärksamhet utan ville visa vilken härlig bränna jag har........



Länk till hemsidan finns här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0