Ha en fin kväll!

Sitter just nu redo för att gå till issa där tjejmiddagen för kvällen är. Är sjukt taggad och på bra humör och hoppas även att kvällen slutar lika så :) Ska vara borta runt 6 men funderar på att komma lite tidigare för jag har sjukt tråkigt... har varir klar snart i en halv timme. Finns de något tråkigare än att vänta när något skoj kommer hända? nää!

Har jobbat idag det gick skit bra. Känns ganska konstigt att ta betalt när de gäller så stora summor men de är sjukt kul. Kommer verkligen jobba så ofta jag får och kan. Dom som jobbar där är underbara och jag trivs hel bra. Pappa kom förbi och hjälpte någon kund och vad fick man höra "du måste vara kjells dotter" hahah kuuuuuul! Efter jobbet åkte jag till ica och handlade och sedan hem och klippte gräsmattan. Duktigt! Nu ska jag inte babbla mer ha fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0