Fredag kväll!

Fredag idag och jag är sjukt trött. Men måste erkänna att jag aldrig har varit såhär pigg som denna vecka. Har kunnat sova nästan en hel natt. Så himmla skönt! Och bara för det så har jag varit på plugghumör hela veckan också. Har velat ta tag i saker. Hoppas det fortsätter att jag får sova, kommer inte ihåg senast när jag sov en hel natt senast? Men man mår så mycket bättre av sömn!

Idag blir det nog bara att stanna hemma med mamma och kolla tv och äta chips. Ska upp tidigt imorgon 8 på en lördag *yeey* Ska först jobba i cafeterian på bippen i 2 timmar..varsegod damlaget för min arbetskraft! sen så ska jag jobba på nordic pool efter de. Det är skit många som frågar om de finns i väsby och vart de ligger osv. Och kan svara att det ligger i väsby vid infra city (andra sidan rusta).

Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och kolla tv. Ha en fin kväll! :)

Ps. ta inte åt er av inlägget nedan om ni vet att ni inte snackat massa blaj :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0