En solig tisdag som denna!

Ska gå ut och sätta mig i skuggan eller solen om jag pallar och plugga. Känns som varenda jävel solar och tränar. Undra om man kommer få komplex för sin kropp när man är med brudarna på cypern.....Vältränade och bruna. Haha nej får inte tänka så även fast jag kommer skämmas men jag bryr mig inte om träning och vad jag stoppar i mig så jag njuter hela tiden haha. Men jag beundrar er som ligger ute flera timmar och är och tränar glöm inte de! Önskar jag hade varit lika duktig!

Jag sa igår på träningen " skönt att man inte har så mycket kvar då..." eh hehe i hela maj händer de saker inlämning prov osv. ORKAR INTE! Men eftersom att jag hade så bra ömdömmen så måste jag fan kämpa nu. Hard workwork!

Puss alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0