Bibeln

Sitter just nu ute på trappan och pluggar. (fan va kallt de blev!!) Har skrivit nästan alla frågor nu inför provet imorgon. Och det känns som att dedära med energi källor är de lättaste vi haft på naturkunskapen! Så man kan ju hoppas att man får bra betyg morgon på slutprovet, vi får se. Ska nog hoppa över träningen för att plugga, har även mensverk så jag hoppar träningen ikväll.

Igår på gympan hade några från ec lektion och vi hade idioten mm (kondition) och fyfan vad jag har tränings verk i benen?! Snälla jag springer idioten nästan varje träning haha. Aja kanske för att man inte var uppvärmd igår startade med idioten liksom skön uppvärmning.. Fick även veta att jag fick VG i slut betyg där så de tackar vi för men önskar nästan att ha fått ett MVG eftersoma tt gympa är lätt. Men som sagt skyller på mina halsbölder i ettan och min kondition ;);) Men påtal om betyg så fick jag VG på nationella i svenska så jävla kul jag som rent ut sagt att gått och mått dåligt över att jag fått så dåliga betyg på alla mina uppgifter innan..Och de muntilga fick jag VG+ helt sjukt! Med min scenskräck..

Slutpratat om betyg nu, igår såg jag och mina tjejer på baksmällan 2 och den var skit bra men jag tyckte inte riktigt den var lika bra på ettan. På ettan satt jag verkligen och va nervös för att dom skulle hinna till bröllopet hah! Jaja den är iaf värd att se! Vi åt innan bion och dom har fått mongoliskt till kista och jag lärde mig att äta med pinnar! :D

Oj vilken bibel det blev hah. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0