Webbtv!

Jag följer inte något program förutom Big Brother men någonting jag följt på webben är stylisterna det är sjukt bra och helt i min smak! Det handlar om ett gäng mode intresserade människor som tävlar om att bli prkatikant på Sofies mode.





Eftersoma tt det börjar lida mot sitt slut så kommer jag vara en trogen följare utav glamourama sen när det börjar. Följde förra gången och det var bra! Får se om det är några förändringar eller om det är som det var då. Man får alltså följa tre storbloggare som jobbar inom modebranchen. Man får följa deras vardag på stureplan i princip!


Har som sagt inte så mycket att skriva nu för tiden, så här har ni lite tips tråkiga dagar som denna!

Ha en fin dag! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0