RIKTIGT TREVLIGT

Hejsan mina fina vänner, har inte skrivit på några dagar. Men nu när skolan börjar i igen så blir allt som vanligt igen! Idag började som sagt skolan och det kändes minrdre kul. Fick veta att ett test prov som då inte var avgörande för betyget nu visar sig vara det så jag har RIG nu på vårterminen och innan på höstterminen hade jag inte RIG så kärring säger jag bara.

Ihelgen har jag fått besök utav skånesläktingarna. Va och shoppa med dom och hade de trevligt i lördags köpte ett par härliga lårhöga stövlar. Som jag har letat efter de tidigare förra våren, men inga har suttit tight! men de fick bli mina ett år senare. På kvällen åt vi en underbar middag hemma hos mormor. Efter maten åkte jag hem till pappa och dit kom även tjejerna. Hade de RIKTIGT TREVLIGT. Sedan gick vi till dogge där det var massa männsikor. Avslutade kalaskvällen donken tsm med issa!

Efter skolan idag så käka jag lite med issa och Steffi sedan gick vi till ica och jag shoppade böcker och julia tog betalt av mig hihi. Sjukt att alla fått jobb just där! Men är glad för deras skull :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0