Hello

Även fast snön inte stannar på marken så kan de faktiskt ta och sluta snöa! Läser alla amerikanska bloggar och ser att de går med jeans shorts åhhhhh! Men på tal om bloggare. Fan va dåliga ni är på att uppdatera! Både mina nära och övriga kända männsikor som tjänar flera jävla tusen på sina bloggar! Fy för att vara hemma en sånhär dag då ingen uppdaterar. Vad gör man då liksom? Jo Sofie JAnsson har bakat havreflan och de smakade tyvär inte som önskat och den sista plåten råkade jag bränna så ja.. Men man lär sig till nästa gång att kanske sätta på äggklockan så den piper när man ska ta ut dom haah ;)

Ska kolla om jag har några läxor hemma och fixa dom så man inte sitter med de sista dagen innan den riktiga skolan börjar igen. Hoppas ni har haft en bra dag alla fina!

PS. gissa vad jag har hittat... min bok "genom helvetet" - YES får tillbaka pengarna från biblioteket! :D

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0