Kärleken?

Tjena lena, första dagen på praktiken var avklarad igår och det gick väl helt ok eller jag gjorde inte så mycket. För vi hade inte fått matrial så jag kunde börja :P Men nästa vecka hoppas jag på att ha mer att göra. Efter praktiken köpte jag presentkort till Steffi sen hämtade hon mig och vi gled runt lite, hämta hennes körkort, fika i centrum och vänta på lissan som slutade halv 6. Efter de åkte vi till kista där vi satte oss pang bom och åt. Sen fick jag äntligen med mig min byxdress. Önskar bara att den fanns i storlek i andra färger än svart.. Så de fick bli en svart. Fick även med mig två par skor hem men ska åka och byta ena paret i dag. Dom är för höga för mig haha! När jag kom hem och testade båda så stod jag framåt lutad och de kändes inte riktigt ok haha. Ananrs då ska vi åka och ladda våra meddokort. Dubbelt upp!

Gårdagens låt i raggar berra va helt klart Lil Wayne – Hit The Lights - Explicit Version
Tjaråååååååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0